KRETA

Jag kom på att jag inte ens skrivit om veckan på Kreta! Det hände så mycket där de sista dagarna i Malmö att jag helt glömt bort det. Givetvis var det en underbar och fantastisk vecka med Malin. Jag hade aldrig varit på Kreta innan, det är alltid lika roligt att åka till nya resmål! Vi landade i Heraklion och med buss kom vi till Hersonissos. Hersonissos var, som vi inte riktigt visste innan vi bokade, ett festställe för ungdomar från hela Europa. Lite småkul på vår avkopplingsresa :P.. Det resulterade i tre riktigt bra utekvällar och tre lugna mysiga kvällar, helt perfekt mix. Vi solade och badade och varje dag var det över 30 grader. Maten ska vi inte ens tala om! Det är något grekerna verkligen kan stoltsera med. Vi har iallafall ätit fetaost så det räcker för det här året!
Här kommer en liten bildbomb, enjoy!
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback