Sommarlängtan

Hej vänner!
Ni kan tro att vi är som zombies nu under praktiken, vi går upp strax innan fem och kommer hem närmare halv sex om kvällarna. Så sängen kallar i princip direkt när jag kommer innanför dörren. Därav dålig uppdatering!

Idag fick vi däremot sluta två timmar tidigare och var hemma redan vid tre, så jag tog tillfället i akt att springa en runda. Jobbigt var det men nu ska jag komma igång ordentligt, har längtat! Köpte nya skor när jag var hemma i Malmö som jag förhoppningsvis ska kunna springa i utan att få ont i benhinnorna. Så nu kör vi! :)

Annars har jag haft en lugn fredagskväll, lagat en massa matlådor och kikat lite på Let's Dance. Säger bara Anton Hysén - det räcker! Fy sjutton vad duktig han är! Kul :).

Det där med sommarlängtan... galet vad jag vill ha värme och sol nu! Vill köpa nya bikinis (som varje vår :P), och jag har precis som lilla Fanny snöat in på River Island. Fanny har massor av fina bikini därifrån sedan tidigare och just den modellen är jag så sugen på. Hade gärna velat ha den i någon klar färg men det finns inte på hemsidan. Men jag har fastnat för de här två, mest den första eftersom jag redan har en marinblå!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback