Sommarbilder

Hej!

Jag kom precis hem från jobbet! Jobbade från öppning till stängning och tiden gick faktiskt fort idag, skönt! Om en liten stund ska jag bege mig hem till Emma i ösregn. Fy sjutton vad det regnar..! Det blir en lugn kväll med film och mys iallafall :).

Jag såg att Emelie hade lagt ut lite bilder från i somras som jag snodde åt mig. Det var från pappas och Anettes 10-åriga bröllopsdag, hade nästan glömt bort alla bilderna. Det var en riktigt fin sommarfest i deras trädgård med vänner och familj. Hur underbart som helst! Malin och jag serverade och Emelie tog bilder hela kvällen. Nu längtar jag till sommar!!




Älskade farfar & farmor

Min lilla Malin & jag


Anette & pappa

Min finfina syster!

Syster & älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback