Kollar på resor!

När jag borde sovit för en timme sen sitter jag istället och kollar på resor till Grekland. Jag ska sova om nio minuter tänkte jag, jag är inte det minsta trött så det var inte så smart med sovmorgon trots allt ;). Men Hanna hämtar upp mig klockan 6 imorgonbitti så det är sängen som gäller alldeles strax!

Jag fastnade på resesidorna, som vanligt, för Emelie och jag har funderat på att ta en restresa i maj om jag kan komma ifrån skolan och om vi har pengar över att lägga på det. Jag vill så gärna! Emelie och jag har inte varit på en solsemester tillsammans sen 2006, det är helt galet! Så nu är det verkligen dags. Jag hoppas att jag kan komma loss från skolan! Det är 25-27 grader i Grekland i mitten på maj, det kan liksom inte bli bättre! Vi funderar på Ialyssos på Rhodos, ser helt fantastiskt ut och min frisör som varit där ett antal gånger hade enbart bra saker att säga om Ialyssos! Hoppas!



Kommentarer
vera säger:

jag ska jobba på en inspelning i Grekland, på Rhodos, från mitten av maj till slutet av juni - så hör av dig om ni åker så kan vi mötas upp!!!!! hoppas allt är bra förresten! :)

2012-04-02 | 09:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback