Fira påsk hemma!

Jag fick precis reda på att jag kunde åka hem till Malmö över helgen, egentligen skulle jag ha varit på praktiken fredag, lördag och söndag men min handledare tog ledigt så vi kunde också vara hemma och fira påsk. Egentligen är det personalfest på torsdag med Gina-tjejerna vilket jag planerat att gå på, men... jag kollade precis upp tågen hem och priserna är så sjukt mycket dyrare på fredagen än på torsdagkväll, så jag åker hem redan på torsdag och hoppas på att det blir en personalfest snart igen!

Jag hoppas också på en helg med fint väder, sist hade vi ju så himla varmt och gott. 15 grader och strålande sol, vi satt på Starbucks uteservering och sörplade i oss vars en Frappucino, mums. Hoppas på fler sådana i helgen!

Nu ska jag duscha och diska upp här sen sova. Imorgon har vi sovmorgon ;) Vi börjar 8.30 vilket innebär att jag kan få sova till halv sju eller nåt, sen hämtar Hanna strax innan halv åtta. SKÖNT!

Sov gott mina vänner. Kram ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback