Z

Kladdkakan blev lyckad! Otroligt nog. Alla ingredienser fanns med denna gång, haha. Jag ansträngde mig dessutom lite extra eftersom det var vårt kära landslag som spelade ikväll. Jag hade gul och blå karamellfärg som jag blandade med pärlsocker och dekorerade kakan. Däremot vet jag inte om de var värda min fina kaka så som de spelade. De vann i och för sig med 5-0 men det var efter många om och men, ganska tråkig match! Men vi hade iallafall en trevlig kväll med god kladdkaka och mycket skratt! Har ni också haft det bra?

Nu ska jag nog slänga mig i soffan och kolla lite Vänner innan jag slocknar, vilket jag nog gör vilken sekund som helst.

Sov gott godingar ♥!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback