TV-tisdag

Hej godingar!

Jag kom precis hem från lilla Emma, vi har legat i soffan under filtar hela kvällen och bara degat framför TVn. Det behövs! Vi såg Idol bland annat och senare Kaos i Båstad. Haha, det är verkligen ett Kaos-program. Och så käkade vi en himla massa god frukt precis som förra gången vi hade TV-kväll hos Emma, med jordgubbssaft till. Riktigt mys!

Nu måste jag snabbt fixa ihop en matlåda till imorgon och sen försöka sova. Ska till frisören imorgonbitti vid 9-tiden och göra mig av med min hemska utväxt. Därefter blir det plugg hela dagen och på kvällen ska jag, Hanna, Jacob och Alex iväg på en innebandymatch, Jönköping - Mullsjö. Alla biljetter var nästan slutsålda så det blir nog skoj! =)

Hoppas ni kan sova så gott! Vi hörs imorgon, natti ♥.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback