Tre dagar kvar

Hej på er!

Det regnar, det blåser och det är höst. Välkommen! Jag gillar hösten, många gånger - speciellt när det är halvkallt, lite regnigt (om man är inomhus eller under pappas stora golfparaply). Men som finast är det när solen skiner men inte värmer, när man har en anledning till att ta på sig den efterlängtade höstkappan. Och handskarna. Och halsduken! De har jag i och för sig redan tjuvstartat med. Mysmys.

Idag har jag inte gjort något vettigare än att plugga, vilket är ganska vettigt. Med tanke på att tjejerna kommer hit i helgen behöver jag verkligen plugga i veckan! Åh jag längtar så mycket tills de kommer på fredag! Vi blir fullt hus här hemma, på mina 25 kvadratmetrar ska vi sova fem tjejer. Trångt, varmt och hur kul som helst! Två i sängen, två på en 120-madrass och sen får vi hitta på nån lösning till den femte. Min soffa är så liten så det är tveksamt om någon kan sova där. Men på något sätt löser vi det :). Tre dagar kvar!

På tal om ingenting så fick jag ett sms av Fanny för en stund sen - "Zlatan är hemma hos Benne och gosar med Bonnie". Jag ringde upp direkt för att bekräfta. Japp, Bennes kära granne är hemma i Malmö igen och har tydligen gosat med Bennes hund idag, hemma hos Benne. Avundsjuk? Ja! Jag hade gärna bytat plats med lilla Bonnie! :P

Dags att sluta drömma, föna håret och hoppa ner i sängen. Sov gott kära vänner. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback