Tenta, check!

Och jag skulle nästan vilja säga, sommaren tillbaka - check!? För herreguuud vad varmt det är idag. Solen steker och det är 21 grader. Helt ofattbart! För tre veckor sen hade vi 3 grader en kväll.. skumt det där. Men hur som helst, så är tentan avklarad nu. Den var webbaserad så vi fick svaret direkt, och jag fick ett D. Jag är glad att jag klarade mig men jag är inte alls nöjd, ville såklart ha högre betyg. Men, det är bättre än ett F.

Ikväll ska vi fira tentan hemma hos Sylle. Vi har inte varit hos honom än så det ska bli spännande att se hur dem har det :) Senare ikväll ska vi åka in till stan (han bor en bit utanför), och möta upp min älskling som kommer ikväll, och så blir det en runda på Pipes. Känns som en mysig kväll som väntar!

Har precis slängt i mig en väldigt sen lunch och måste dammsuga här och göra mig iordning - Anna hämtar mig halv sex.

Hoppas att ni har en fin fredag! Kramar ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback