Presenter!

Hej hopp!

Idag är det måndag igen, helgen sprang förbi alldeles för fort. Men så är det alltid, tiden går fort när man har roligt. Idag har vi haft vårddag igen, sprungit runt i våra vita sjuksköterskekläder och lärt oss sätta PVK och muskulära injektioner. I en tvättsvamp. Haha, det känns tyvärr inte jättegivande men vi får inte prova på varandra ;). Kanske säkrast så!

I lördags fick jag massa fina inflyttningspresenter! Av mina Malmötjejer fick jag en alldeles underbar temugg till min stora-temuggar-samling, en ljuslykta från Indiska och en flaska mousserande rosévin som vi delade på innan folket kom i lördags. Mums! Sen fick jag ett presentkort på Village, grytvante, Yankee candle med min favoritdoft, glasskål och fina servetter. Verkligen användbara presenter, tack så mycket allihopa!









Fint va?! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback