Mot Malmö

img_5037 (MMS)

Sitter nu på tåget mot älskade Malmö. Nu var det nästan exakt fyra veckor sen jag var hemma sist, tiden går fort! Det är alltid lika skönt och mysigt att komma hem och ladda batterierna. Största anledningen till att jag kommer hem nu är Malins födelsedag imorgon! Å den ska firas ordentligt! :D Ikväll ska jag bara ta det lugnt och mysa med mamma och kanske sova hos Kevin om jag håller mig vaken tills dess! Imorgon är det stanmys inplanerat med fina Michaela, frukost eller lunch - och lite shopping innan jag beger mig till Malin :) söndagen är tillägnad min kära pojkvän och även några timmars MFF-ande med Michaela och Kristian, Michaela bjuder! ;) söndagkväll kommer pappa och Anette på besök i Kevins nya lägenhet och på måndag ska jag ha en mamma-dotter-dag! Det är redan en fullspäckad helg men den kommer vara underbar, som alltid i Malmö <3. Bilden i inlägget är från tidigare idag, armen slant och trillade av när Anna skulle sätta PVK - blodbad!! Vi kan ju hoppas att det inte trillar av några armar på riktigt sen! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback