Lugn lördag

Jag vill bli frisk! Jag är trött på att bli helt utmattad av att bara gå några ärenden. Jag kallsvettas och hostar och till råga på allt så började det ösregna när jag var som längst hemifrån. Såklart. Gnäll gnäll gnäll. Jag vill komma igång med träningen, jag längtar så mycket efter att få träna och känna mig frisk.

Men jag fick gjort det jag skulle, och lite till - köpte en ny kökshandduk och ett par jeans. Jag var verkligen i behov av nya jeans innan jag sliter ut de andra alldeles för mycket. Så nu fick det bli ett par mörka med hög midja. 499:- från Gina, de har faktiskt väldigt bra jeans nuförtiden!

Nu ska jag laga lite mat tänkte jag. Lax, potatis och hollandaisesås! Det blir som sagt en lugn och tråkig kväll hemma idag, jag måste bara bli frisk nu. Så jag ska se finalen av So you think you can dance och sen får jag se om det går något annat roligt på TV ikväll! Hoppas att ni har en underbar lördag!

Kram ♥






Kommentarer
Emelie Sjölin säger:

Åh gud vilka snygga jeans!!! Sådana vill ju jag också ha, luuuuuv <3

2011-09-11 | 03:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback