I wish I could dance!

Åååh! Varför föddes jag inte som en dansös? Jag hade gjort allt, och lite till, för att verkligen kunna dansa! Man kan lära sig men man måste också ha det i sig. Det har jag alltså inte.. hehe, men herregud! Eftersom jag är hemma ikväll och försöker bli frisk (!!) så njuter jag i soffan framför So you think you can dance, och jag har inte sett mer än förra veckans avsnitt och idag - och jag är helt fast!

De fyra finalisterna är så duktiga! Man blir alldeles tagen av deras danser, det är så vackert och så inspirerande!
Jag hittade två videor från YouTube, båda med Melanie fast med olika partners. Hon är bara så duktig! Hoppas att hon vinner, finalen var idag och imorgon avgörs det! Titta och njut!

I den här videon så måste ni kolla på hennes hopp,
när hon slänger sig in i hans armar. Bokstavligt talat!




Kommentarer
mysan säger:

fyfan vad fin den första var, gråter :( så fiint!

2011-09-10 | 16:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback