Höstmörker

Hej vänner!

Klockan är inte ens nio och det är mörkt ute.. det om något är deprimerande. Hösten i sig gillar jag ju men mörkret känns så tråkigt! Får tända lite ljus ikväll också eftersom mina element inte fungerar, vet inte om de kanske är avstängda under sommaren? Min hyresvärd är världens svåraste man att få tag på så jag får väl jaga rätt på honom imorgon. Kul!

Men nu får det nog bli lite kvällsmat till Sex and the city, och levande ljus om jag har några över sen igår. Jag satt förresten precis och kollade genom två videor som lärarna lagt ut på vår skolwebsida, om hur man ska sätta kateter på både män och kvinnor. Det var verkligen intressant, vi ska nämligen lära oss det nästa vecka - och det ska bli så himla roligt att komma igång med allt det praktiska nu!

Vi hörs lite senare, eller imorgon. Puss och kram ♥

Kommentarer
Anonym säger:

ja visst blir man :D !

Anna har gjort det i Limhamn, där jag gjorde min också.

jag måste be dig om receptet på din thaigryta som du gjorde, måste pröva den :D <3

2011-09-01 | 22:03:12
Bloggadress: http://valleedelarmes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback