Höst i Jönköping

Nu är det höst, på riktigt. Det är så härligt ute i luften, man känner riktigt hur frisk luften är! Det är inte kallt än, men det är verkligen inte varmt heller. Sådär lagom. Mm, mysigt!

Med risk för att vara tjatig så måste jag säga att nu är det bara EN DAG KVAR tills mina fina Malmötjejer kommer till Jönköping och förgyller min helg. Jag ska ha inflyttningsfest på lördag och det passar så perfekt att Malmös bästa tjejer kommer och festar med oss då. Imorgon ska vi ut och käka och sen får vi se vart vi blir av. Antingen drar vi ut och dansar eller så blir det en mysig filmkväll. Kan vara skönt med hemmamys också eftersom vi kör all in på lördag. Men man vet aldrig vad vi känner för imorgon =)!

Ikväll ska jag plugga, plugga, plugga - riktigt ordentligt och länge. Det kommer inte bli något plugg i helgen det vet jag redan, jag har mycket bättre saker för mig ;). Så därför blir det plugg ikväll och hela dagen imorgon innan de kommer senare på kvällen.

Vi hörs sen igen! Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback