Drömmer mig bort

Hej kära ni!

Jag ser att det var någon dag sen jag skrev sist - jag vet inte varför jag inte ägnat tid åt bloggen men det har varit ganska skönt. Ibland om man inte har något speciellt att skriva om eller har tillräcklig inspiration att skriva så känns det som att det kan kvitta! Ibland bara. Men nu måste jag dela med mig av mina drömmar. Jag satt och kollade på resor över nyår, mest för skojs skull. Jag säger varje år att jag vill resa någonstans och  "slippa" att fira nyår hemma i kalla och tråkiga Sverige. Än sålänge har jag inte tagit tag i saken, mest på grund av brist på pengar!

Men jag är sååå himla sugen på att bara dra, helst till Thailand. Jag pratade med Malin under tiden jag (faktiskt) satt och kollade flygbiljetter, och hon tänker samma sak. Men hur ska man lösa det egentligen, om man inte vinner pengar typ NU? De billigaste flybiljetterna just nu ligger på 9000 kr, det är alldeles för mycket. Studentlivet är för härligt ibland, eller hur.. Och sen planerar vi en himla massa resor i sommar också med tjejerna haha, så vi får nog lugna oss lite! En dag som denna saknar jag verkligen mitt jobb! Tjäna en massa pengar och kunna göra lite vad man vill! Vad säger ni tjejer, ska vi dra?

Nej jag ska inte bli depp nu men herreguuud vad sugen jag är på en nyårsafton på en av Thailands alla underbara stränder! GE MIG!


Lilla Malin på Phi Phi i mars 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback