"Det är okej att känna"

Hej käraste ni!

Jahapp, där fick jag för att jag tränade med halsont. Hade antagligen blivit sjuk ändå förr eller senare, men att hårdträna idag var inget smart drag. Jag hoppas innerligt att febervärken går över under natten för jag har verkligen inte tid att bli sjuk nu. Dessutom hade vi planerat att gå ut imorgon, är sååå sugen på att dansa tills fötterna värker ungefär. Men om jag mår så här får jag nog avstå, so lets hope not!

Har ni haft en härlig fredagskväll? :)

Jag har sovit mestadels av eftermiddagen och ikväll har jag legat under lager av filtar och tittat på det ena programmet efter det andra. CSI XL, två avsnitt efter varandra, var så sjukt spännande idag! Älskar CSI, speciellt Las Vegas som gick ikväll. Tänk att ha alla CSI-boxar hemma, fy vad kul - kanske en investering inom en snar framtid? Alla avsnitt är mer eller mindre toppbra!

Jag ska väl försöka sova snart men har ingen ro i kroppen riktigt. Innan jag gör det tänkte jag bara lägga ut den här videon "Det är okej att känna" - Ung cancer. Väldigt fin kampanj som verkligen får en att tänka till en extra gång. Se den och visa den för fler!





Nu ska jag sova, kram på er ♥ Sov så gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback