Baby, you don't know what it's like

Jag har haft en riktigt skön söndagskväll, faktiskt. Har suttit med datorn i knät och renskrivit föreläsningar och in emellan kollat på TV. Idol bland annat! Och en ny serie som heter Vera, kriminalserie. Trodde inte att den skulle vara bra men det var den. Har druckit te i mängder och bytat ut mina ljus efter hand som de brunnit ner, jag har haft levande ljus i hela lägenheten sen jag vaknade imorse. Höstmys på hög nivå.

Nu ska jag ringa min kära och sen sova - det är en dag imorgon också och trots att vi inte har föreläsningar så ska jag upp tidigt och träffa Emma. Vi ska promenixa ett varv runt Munksjön, en lagom liten tur för att komma igång med motioneringen. Saknar att träna! Min hals värker och är bara eländig, borde kanske egentligen ringa vårdcentralen imorgon. Men vi får se!

Jag hoppas att ni får sova så gott, massa kramar till er!




Jag älskar de här två artisterna, och en låt med dem båda är nästan för bra. Åh så fin den är!

Kommentarer
d säger:

grymt bra låt! :) älskar Damien rice's låt 9 crimes

2011-09-12 | 15:57:09
Bloggadress: http://dharice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback