Victoria's Secret

Hej! ♥

Dagen har sprungit förbi mig, jag har inte alls gjort det jag skulle ha hunnit med så jag är lite stressad. Sov alldeles för länge (men fy vad skönt), var hos läkaren och sen handlade jag hem lite mat. Nu tänkte jag egentligen träna och posta ett brev till mamma som kommit fel, och jag måste skriva examensuppgiften. Gaaah! Så jag tänkte bara titta in och säga hej, hoppas ni har en fin dag! Det regnar och är kallt i Jönköping :(.

Nu: TRÄNA!

Förresten! Jag satt och kikade genom förra årets Victoria's Secret Show och jag älskar verkligen dem, lika bra varje år. Katy Perry och Akon uppträdde och det var verkligen en grym show. Allt var bra! Underkläderna och modellerna är ju en klass för sig, men hela showen med Katy och Akon gjorde det toppbra. Kolla in det här nere! Love it!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback