Väckarklockan på 04.40

img_9665 (MMS)

Klockan är alldeles för mycket redan, men jag har så svårt för att gå och lägga mig "tidigt". Jag är en kvällsmänniska så det kommer ta ett tag innan jag vänjer mig! Men imorgon börjar jag klockan 6.45 på sjukhuset och måste cykla hemifrån fem i sex, ska möta Anna prick sex och sen möter vi Fritte kvart över sex! Så är vi nog framme runt halv sju ungefär, alltså måste jag gå upp strax innan 05 imorgon för att hinna äta frukost, duscha och göra mig klar. Galet tidigt för att vara jag! Men så kommer det se ut i framtiden när man jobbar de tidiga passen så det är lika bra att vänja sig!  Att mina grannar en våning upp festar idag också är inte lika roligt.. Hoppas jag somnar fort! Sov så gott, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback