Träningsvärken är olidlig

Hej!

Guuuud.. vilken träningsvärk jag har. Överallt. Det är skönt på ett sätt för då vet jag att träningen ger mig något, men det är inte bra när man knappt kan cykla hem. Och jag som ska upp på cykeln igen om en timme och möta Fritte, vi börjar ju klockan två. Aj aj aj i hela kroppen! :) Men jag ska sluta gnälla, snart är den borta. Har ni en härlig start på veckan? :)

Jag har haft en himla bra start, tränade hårt på crossen idag och nu har jag lagat en supergod lunch. Stekte kyckling, champinjoner, morötter och tomater, lade i lite majs på slutet och så bulgur sist. Riktigt gott!

Måste göra mig iordning nu men vi hörs ikväll. Trevlig dag :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback