The Killers

Nu är jag äntligen hemma från sjukhuset! Och i vanlig ordning jobbar jag tidigt imorgon så jag borde sova nu. Tråkigt! Men det är i och för sig rätt bra för då går tiden snabbare tills Emelie kommer hit imorgon! Längtar ihjäl mig! ♥

När jag kommer hem till Malmö ska jag försöka utnyttja tiden på bästa sätt utan att stressa, för då blir det bara jobbigt! Nästan alla helger jag varit hemma har schemat varit fullspäckat flera veckor i förväg för att man ska hinna träffa alla på 2-3 dagar. Men nu tar jag mig ett litet höstlov och kommer att vara hemma i 9 dagar! Ska bli så skönt. Vi har en kurs som startar direkt efter praktiken men jag har pratat med kursläraren och det gick bra att jag inte var med på introduktionen. Läser det hemma istället :).

Men på schemat änsålänge blir det mys med vänner, pojkvän och familj! Ska passa på att träffa farmor, farfar och mormor för det var så längesen nu! Sen på onsdagen är det tattoo på Zoi, torsdagen ska jag på intervjun på förlossningen på morgonen och sen blir det massa mys och festande resten av tiden känner jag :P! Barndop på söndagen, känns som en otroligt bra vecka!

Nej, nu är det direkt i säng! Sov gott mina vänner. Hoppas ni haft en minst lika bra dag som jag. Kram ♥

Den här låten har jag sjungit på heeela dagen, blir så glad av den. Av allt Killers gör faktiskt! Underbara band!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback