Träna!

Hej!

Idag är det äntligen och redan (!) söndag, vecka två av praktiken är avklarad. Tiden har bara sprungit iväg och nu i veckan har vi mittutvärdering. Tiden går verkligen fort när man har roligt!

Jag är fri som en fågel idag och har redan utnyttjat detta på bästa sätt - med sovmorgon! Låg kvar i sängen till halv elva, satte på TV:n och kollade på fyra avsnitt Vänner, vilket jag aldrig annars gör på morgonen. Hur mysigt som helst. Nu har jag ätit en sen frukost/lunch, lite A-fil med kanel, och snart ska jag iväg till Friskis! Ska bli otroligt skönt att träna idag, värken i vaderna har släppt och jag är redo!

Vi hörs senare! Visst blir man på underbart humör när solen skiner såhär?! Älskar det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback