Redo för vintern

Jag köpte en ny vinterjacka för någon vecka sen, som jag verkligen velat ha länge nu! Men ibland är det bara så jobbigt att lägga mycket pengar på ett plagg. Men så tänkte jag att detta får vara årets investering, för jag kommer att behöva den här i vinter, med tanke på hur mycket jag frös förra året. -21 grader och en frusen tjej är ingen bra mix! Dessutom är detta en investering som kommer hålla många vintrar. Så nu har jag min efterlängtade vinterjacka, varm och gosig - och jag är hur nöjd som helst! Jag måste också säga tack till pappsi som bidrog med en slant, nu har jag fått min julklapp några månader förtidigt ;)!






Vad tycks? Den är sååå gosig och varm! Längtar nästan efter minusgrader nu :)


Kommentarer
Emelie Sjölin säger:

Åh, vad fin den är gumman =) Så du! <3

2011-10-16 | 18:54:17
C säger:

Taaack! Är så nöjd =) gosig!!!

2011-10-16 | 19:02:07
Bloggadress: http://ciccela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback