Pizzamuffins

Nu är här nystädat och fint, så himla skönt att få ordning! Man blir gladare av såna småsaker tycker jag. Jag sitter och funderar ut något jag kan bjuda Maria på när hon kommer hit på fredag. Maria är den jag bodde hos första terminen i Jönköping. Världens goaste människa som var så himla snäll mot mig, en arbetskamrat till pappa så det är så vi lärde känna varandra. Hur som helst, Emelie kommer hit och vid femtiden kommer Maria och då ska jag bjuda på något enkelt! Jag funderar på pizzamuffins. Är det någon som gjort det tidigare? Det verkade enkelt och blir nog en lagom förrätt inför fredagens mat som vi sen äter på olika håll :).

Det blir nog morgonens syssla imorgon, det och att försöka sno åt mig en tvättid innan jobbet. Träning ska jag också hinna med - tror ni jag hinner med allt detta? Haha.. Så länge jag inte försover mig hinner jag nog! Sen är det jobbet två till halvtio.

Men nej, nu måste jag definitivt sova! Hoppas ni sover gott! Puss ♥



En gammal bild från förra året!
Tror det var den dagen jag flyttade hit faktiskt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback