På Tradera

Hej! Har ni haft en bra onsdag?

Min har varit bra men jag var så himla trött under dagen, inte konstigt med tanke på att jag bara sov tre timmar inatt. Så jag somnade på soffan tidigare ikväll och vaknade lagom till efterlängtade Grey's. Fy för vad bra detta avsnittet var, alla är ju bra men detta var extrabra! :)

Min kära syster kommer på fredag och jag jobbar både imorgon och fredag så jag tänkte städa undan här en snabbis ikväll. Sätter på Killers och styr upp det hela nu känner jag! Tänk så skönt att vakna till en nystädad lägenhet imorgon. Jag börjar dessutom klockan två så jag har råd till en sovmorgon. Hörs sen!

Just det! En sak till: jag har lagt ut min skinnjacka på Tradera. Den är i väldigt fint skick och hur mysig som helst. Gå in här och kika på annonsen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback