Oktobermorgon

Hej! ♥

Det finns inte ord för hur trött jag är just nu.. Jag gick och la mig, jag somnade inte. Hur konstigt som helst för jag var jättetrött, så jag låg vaken ett tag. Och ett litet tag till. Två timmar till. Jag gick upp och drack ett glas vatten och kollade på klockan sist vid 02.03. Det värsta av allt är att behöva gå ur sängen och sätta ner fötterna på mitt iskalla golv. Att behöva gå den 1 ½ metern till fönstret där min mobil ligger och ringer - fy! Längtar redan tillbaka till mitt täcke och de lager av filtar jag sover under. 

Usch. Hoppas ni har sovit gott och gör det fortfarande. Jag måste hinka i mig en kopp te med socker nu. Hörs sen. Ikväll är det Grey's :) hoppas jag är vaken tills dess!!

Puss!



Kommentarer
Henneraa säger:

Oh, yes, nu har jag kommit in på din blogg igen. SÅ glad över att du bloggar, känns som jag vet hur du har det även om vi så sällan hörs...! Ha det bra finaste Cajs <3

2011-10-26 | 21:03:22
C säger:

Amen sötaste du! Vad glad jag blir!! Jag minns knappt när vi sågs sist! Det var längesen iallafall ! Hoppas du har det underbart vart du än är <3

2011-10-26 | 21:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback