Mysigt slut på veckan

Gissa om jag är nöjd med dagens pass på sjukhuset idag också?! Det är jätteroligt och spännande och älskar att få lära mig så mycket nytt! Både igår och idag har sjuksköterskorna som jobbat fixat lördagsmys och söndagsfrukost imorse, det gör de tydligen varje helg. Trevligt!

Efter jobbet idag cyklade vi hemåt och ställde cyklarna hos Fritte, tog på oss massor av kläder och gick ut en runda. Det blev en lååång runda, vi gick längs Vätterstranden, upp mot Munksjön, runt Munksjön och sen Rocksjön och hem. Det tog typ 1,5 timme tror jag - hur skönt som helst!

Ikväll tänker jag bara mysa med lite gott och sitta och läsa på allt som jag känner att det inte riktigt fastnat än. Imorgon jobbar jag 14-21.30! Hörs senare :) Kram ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback