Morgontrött

God morgon!

När jag var hemma sist fick jag en temugg av mamma till min stora temuggssamling. Jag har snart ett helt skåp med stora, fina och helt olika temuggar. Det är så kul att servera med dem när man har folk hemma, ser så charmigt ut! Jag har åtta vanliga lattemuggar också som är helt vita, likadana. Så jag har lite att välja mellan =).

Men hur som helst så hade mamma beställt en temugg till mig och en till Emelie, med en bild på oss två. Så himla fin är den! Tack!


På baksidan står det Emelie och Cecilia.
Love it ♥


Nu tänkte jag dricka upp mitt te, göra mig iordning och sen försöka hinna med en snabbis nere på stan, jag behöver nya löpskor och träningsbxor. Men 12.30 ska vi cykla mot sjukhuset, jag, Anna och Fritte. Introduktionsdag!! Är lite nervös nu..

Hörs senare! KRAM


Kommentarer
isabelle säger:

:)

2011-10-03 | 21:17:50
Bloggadress: http://isabellesorensen.blogg.se/
Malin säger:

Åh Gud vad fin!! Ni är så söta:)

2011-10-04 | 21:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback