Morgondagens att-göra-lista

Hej mina vänner! Så, jag är alltså fortfarande vaken. Jag kan knappt gå och lägga mig när jag är ledig dagen efter, jag ääälskar kvällarna. Det är bara så skönt att vara vaken, om man har möjlighet, och lyssna på musik, dricka hundratals koppar med te, lyssna på ännu mer musik - och bara njuta. Men tyvärr måste jag försöka sova för jag ska upp och tvätta om sex timmar hihi. Kul syssla på morgonen! Jag har ganska svårt med självdisciplin när det gäller tråkiga saker som att komma upp på morgonen eller tvätta.. :) och måste ibland skriva listor till mig själv, det blir på något sätt lite "roligare" att utföra alla sysslor när man kan bocka av dem efter hand.

Innan jag lägger mig måste jag länka till den här underbara videon med Muse, ett band som min syster introducerat mig för. Första låtarna jag hörde var från Twilightfilmerna. Och nu igår på jobbet när vi hade en lugnt stund visade min handledare mig just den här videon, från en konsert på Wembley 2007. Hur bra som helst! Jag får gåshud varenda gång jag ser den. Här kan ni lyssna och njuta! Det tar en liten stund innan den kommer igång och blir riktigt bra! Men ååh vad underbar röst han har.




Kevin och jag ska på flickdop en söndag i november när jag är hemma, ska bli så mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback