Life is a rollercoaster



Oj vad jag är tyst här idag känner jag. Finns bara en anledning och det är att jag är så totalt utmattad efter jobbet! :P Välkomnar mig själv till min kommande verklighet i vården! hehe. Det går bra men det blir lite fel med antal timmar sömn ibland. Hur som helst så har jag varit hemma ikväll och skrivit på examinationsuppgiften som ska vara inlämnad på onsdag. Jag jobbar imorgon och även på måndag så det blir snålt med tiden. Därför försökte jag fixa den färdig idag! Har lite kvar som jag ska göra imorgon innan jobbet tänkte jag.

Har ni haft en fin lördag? ♥ Hoppas det! Jag tänkte sova nu. Vi hörs imorgon under dagen, jag börjar jobba två och tänkte få mycket gjort innan dess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback