Kattbebisar

Jag måste bara visa er det sötaste jag sett på länge! Vi var hemma hos Sylle i fredagskväll, efter att alla klarat tentan - tack och lov! Så himla skönt att ha den bakom sig nu. Hur som helst, så bjöd Sylle och hans flickvän Anna på en underbar middag och trevligt sällskap. De har en katt som var så himla fin, en blandning av en norsk skogskatt och något annat som jag inte minns - men den är alltså långhårig. Sen visade det sig att den här lilla hårbollen precis fått kattbebisar med grannens lilla tjejkatt, som var en randig fin liten bondkatt. Förstår ni hur söta dessa kattungar var? Helt ljuvliga!! Jag ville så gärna ta med mig dom hem.. Men det hade nog inte varit så uppskattat! :P







Kommentarer
Mamma säger:

Sötaste nosen då! Vill haaaa!!!

2011-10-03 | 09:26:45
C säger:

Jag veeet, de är helt underbara! Såå söta!

2011-10-03 | 10:03:40
Bloggadress: http://ciccela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback