Gäääsp

God morgon!

Jag är så himla sömnig idag.. har legat kvar i sängen nästan en timme mer än jag skulle och ändå känns det som att jag hade kunnat sova fyra timmar till. Kan verkligen inte bli pigg idag. Jag är alltså inte jättesugen på att cykla till sjukhuset och jobba, första dagen jag inte känner för det! Men, det blir säkert jätteroligt när jag väl är där. Sen är jag faktiskt ledig både imorgon och på måndag, det ska bli så skönt! Känns som att man behöver iallafall två dagar på rad för att hinna vila upp sig.

Idag hoppar jag träningen för att kunna träna ordentligt imorgon! Fortfarande öm i vaderna :P.

Nu måste jag försöka göra nåt åt min trötthet! Vi hörs igen senare ♥


Kommentarer
♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔ säger:

SV: så lite så haft en bra dag? och tack så mycket :D

2011-10-15 | 18:58:40
Bloggadress: http://jummivonminji.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback