En ansiktsmask senare

Eftersom jag sov så himla länge idag, låg kvar i sängen och tittade på Vänner och inte åt frukost förrän vid ett, så har jag precis ätit middag. Jag var och tränade innan och det gick så himla bra idag, det var tur att jag bestämde mig för vilodag igår så att jag kunde ta ut mig ordentligt idag! Mycket roligare träning då :). Det blev 60 min på crossen och typ 98 situps, haha jag var helt död och orkade knappt en halv till efter det. Stackars mina än så länge obefintliga magmuskler!

Men nu har jag ätit en god söndagsmiddag, torsk, kokta morötter och haricoverts med keso till. Riktigt gott faktiskt! Har precis duschat och kladdat på en ansiktsmask med mjukt resultat. Man känner sig som en ny människa efter en sån liten sak! Imorgon är jag ledig och då ska jag upp och tvätta klockan åtta, mindre kul.

Nu ska jag se film! Kram sålänge ♥



Kommentarer
Emelie Sjölin säger:

Amen shit vad du ser tränad ut på den bilden big like! ;)

2011-10-16 | 21:52:33
C säger:

Haha bra vinkel I guess :P

2011-10-16 | 22:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback