Bokat tatueringstid!

Hej mina vänner ♥!

Allt bra med er? Här i Jönköping regnar det otroligt mycket! Jag är sådär sugen på att cykla till sjukhuset.. det är ändå en bra bit. Har inte ens en regnjacka!

Jag har precis ringt till Zoi, en tatueringsstudio i Malmö där jag ska göra min andra tatuering. Jag har tänkt på denna hur länge som helst men velat vänta några månader för att verkligen känna efter, och nu är det dags. Jag var så nervös när jag ringde, och inte för själva tatueringen utan för att jag hatar att ringa folk som jag aldrig pratat med. Jag är så mesig när det gäller sånt! Men nu är det bokat till onsdagen den 9 november, då jag är hemma i Malmö efter praktiken! Ni som har läst bloggen ett tag kan nog räkna ut att det blir en svala, på revbenen. Aj säger jag. Många säger att det gör mest ont just där men det får det göra. LÄNGTAR! :)

Nu ska jag göra mig iordning och snart möta upp Fritte i regnet. Jobbar till 21.30! KRAM ♥



Min lilla tattoo som jag gjorde 2009, på House of Pain.
Denna gången blir det på Zoi, har hört från många att de är skitduktiga!


Kommentarer
maja säger:

Vad står det på din tatuering och vad betyder den? Ser riktigt najs ut!:)

2012-04-25 | 23:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback