15e oktober 2011

Hej kära ni!

Jag kom hem för en stund sen, har varit på sjukhuset och jobbat! Eller jobbat under handledning :P! Det var en lugn kväll, vi var på HIA även idag och vi hade inte så många patienter så det var väldigt lugn och mysig stämning. Det är kul när det är så lugnt ibland för då kan man ta sig tid till att snacka med patienterna ordentligt. De uppskattar det så mycket och det är väldigt intressant att prata med helt olika människor. 

Nu funderar jag på om jag ska sova eller sätta på en film.. Jag är ju ledig imorgon så jag behöver inte passa några tider :) Får nog bli en mysig rulle! Önskar att min kära pojkvän varit här och hållt mig varm, här är så fruktansvärt kallt! Men icke - han är ute och fiskar. Han är inte klok enligt mig! Svinkalla nätter, och det handlar inte bara om en, utan fem nätter ska han ligga ute och sova i tält och fiska. Crazy man. Men är man sportfiskare så är man, antar jag! Om jag hade varit en firre hade jag nog stannat i vattnet, alldeles för kallt ovanför.. haha.

Äh, nu snackar jag massa trams. Sov så gott, vi hörs imorgon! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback