TV-kväll

Hej på er!
Idag är det alltså den första riktigt kalla dagen! Det kändes lite som vinter imorse så jag tog min nya vinterjacka och det var inte för varmt en enda gång under dagen. Grymt skön och mysig! Nu är det minus fyra grader igen, natten kommer nog bli kall kall kall.

Imorgon är det min första dag på Gina Tricot, ska bli så roligt att arbeta lite extra i butik istället för sena kvällar inom restaurangbranschen. Dessutom är det bra och snabba pengar eftersom OB-tilläggen är mycket bättre i butik. Men det ska bli skitkul rent ut sagt imorgon - lite nervös!

Sitter och kollar på Desperate Housewives vilket jag aldrig gör annars. Ganska kul! Morgondagens obligatoriska myskväll har jag längtat efter, Grey's med Fritte & Hanna. Grey's Anatomy är verkligen det bästa programmet, blir bara bättre!

Vi hörs lite senare, reklamen är snart slut! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback