Torsdag

God morgon!
Jag kan inte fatta att det redan är november?! De fem veckorna vi har varit ute på praktik har gått så himla fort, men så är det väl alltid - tiden går fort så länge man har roligt!

Idag kommer min kära mamma, det var så längesen jag träffade henne nu - ska bli underbart att kramas igen. Idag ska vi nog bara ta det lugnt och laga god middag, imorgon kan jag tänka mig att vi myser i stan. Och så blir det givetvis Idol imorgonkväll. Blir underbart det här! Sen ska jag dessutom följa med mamma hem på lördag, till Malmö. Det var sju veckor sen jag var hemma nu - kan behövas lite Malmö-love! På onsdag nästa vecka är det tattoon som gäller, och torsdagen ska jag på intervju på förlossningen så det blir en minst sagt förväntansfull vecka.

Nu måste jag snabbt dammsuga här och käka frukost sen ska jag bort till skolan och avsluta den här kursen med ett seminarium. Det ska opponeras! Hörs senare!

KRAM ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback