Let it snow

När jag var på väg att rulla ner persiennerna, släcka alla ljus och gå och lägga mig så kände jag mig helt plötsligt besviken när jag såg att graderna stod på 9 (!), det är faktiskt snart december och det borde vara kallare. Jag vet att jag kommer klaga och gnälla över att Smålandsvintern tar kål på mig, men förra vintern så kom snön redan i oktober. Det var kanske lite tidigt, men nu borde den väl snart falla? Det hade gjort allting lite mysigare! Det räcker med lite snö för att det ska kännas vintrigt och mysigt. Ni vet så där när marken är alldeles vit så att även de mörka kvällarna blir ljusare. Åh, så mysigt!

Det jag egentligen skulle komma till var att jag ändrade min bakgrund på bloggen till en lite mer vintrig. Får se om jag nöjer mig med den eller byter snart igen!

Nu ska jag sova, på riktigt. Natti natti ♥

Letade fram några vinterbilder från ungefär ett år sedan!
Mysigt va?


Det första stället jag bodde på i Jönköping, med utsikt över Vättern. Otroligt fina morgnar!


Detta var en morgon då vi hade -24 grader, gissa om jag frös!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback