Nytt i garderoben

Hello ♥

Jag kom nyss hem från Jacob där det serverades tacos - så sjukt gott! Maten stod i princip på bordet när vi kom, vi käkade gott och hade en trevlig kväll i soffan framför Idol. Idag var det Mollys tur att åka ut, även om jag inte ville att någon av de andra tre skulle åka ut så var det sjukt svårt att rösta idag, alla är mer eller mindre lika bra!

Idag har jag jobbat för andra gången på Gina Tricot, verkligen ett roligt jobb! Det var ganska mycket folk och högt tempo hela tiden, så de sex timmar jag jobbade kändes som tre. Jag börjar få lite koll på kläderna nu men jag känner mig verkligen som ett levande frågetecken många gånger när kunderna frågar om ett visst plagg. Ser fram emot att lära mig alla dessa hundratals plagg! :)

Eftersom vi ska jobba i deras kläder så har jag shoppat lite idag, det blev fyra plagg men egentligen hade jag kunnat köpa minst lika många till. Farligt att jobba i klädesbutik känner jag!

Har ni haft en bra fredag? Löning och CSN idag ju - wohoo! Och så är det första advent på söndag och skyltsöndag, redan (!). Galet vad tiden springer iväg.

Nu borde jag hoppa i sängen, jobbar klockan elva imorgon! Sov så gott vänner!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback