Lunch med tjejerna

Hej ♥

Solen skiner idag och det är bara så underbart höstväder. Igår var jag hemma hos Emma och Fredrik med Kevin, Sandra och Marcus. Det blev Idol, gott att dricka och Emmas goda pizza som var gjord på Hönökaka, med paprika, bacon, lök och vitlök och så ost ovanpå - otroligt gott! :)

Snart ska jag göra mig iordning och möta upp mina fina tjejer i stan för lunch, Malin hämtar mig strax efter två så att vi hinner inom systemet innan vi ska möta upp Fanny och My klockan tre. Ikväll ska vi alltså ut och dansa! Ska bli så kul!

Vi hörs lite senare, hoppas ni har en trevlig lördag! Här kommer några bilder till från Emelies lilla photoshoot.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback