JULMAT

Ni kan tro vi har haft en mysig kväll, jag och Elin. Tända ljus i hela lägenheten, Idol på TV:n, åt massor av goda julmackor och risgrynsgröt, julmust och ja - allt gott som hör till. Vi åt mängder av pepparkakor! Kändes bra att smygstarta på julen såhär en vecka innan första advent. När Idol var slut såg vi What happens in Vegas som gick på TV och jag är totalt förälskad i Ashton Kutcher. Elin och jag log så att käkarna värkte av hans vackra utseende. Mums.

Nu måste jag hoppa ner i sängen och sova, träna imorgonbitti, handla något att ha på mig till kvällen och även något gott att dricka till kvällens festligheter :).

Sov gott ♥







Så himla mysigt och gott! Nu kan snön och julen få skynda sig hit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback