Sommarjobb!

Hej mina vänner! ♥

Idag fick jag reda på något underbart. Jag var ju på en intervju för några veckor sen, när jag var hemma i Malmö. Och idag har jag pratat med chefen på förlossningen och jobbet är mitt! Jag ska alltså jobba som undersköterska (det kan man göra efter fjärde terminen på sjuksköterskeutbildningen) och eftersom min dröm är att jobba som barnmorska senare så är detta en perfekt möjlighet för mig att se hur allt går till! Jag är så lycklig! Fy vad roligt detta ska bli :).

Vi har haft en föreläsning idag på morgonen och därefter ett litet grupparbete, så dagen var ganska snabbt över - kom hem halv två istället för halv fyra, vi snabbade oss rejält! Skönt med bra samarbete :). Och eftersom jag kom hem i tid tänkte jag storstäda lägenheten och faktiskt julpynta lite! Jag jobbar fredag, lördag och söndag så det kan vara trevligt att komma hem till en fin lägenhet med mysbelysning!

Vi hörs lite senare, var bara tvungen att berätta om jobbet! Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback