Inför första advent

Nu har jag fått det lite julfint. Inte mycket men det behövs faktiskt inte så mycket för att den där mysiga känslan ska komma. Jag tänkte köpa lite nytt snart, men det är trots allt inte ens första advent! Anledningen att jag julstädade redan idag är att jag jobbar hela helgen.

Jag måste sova nu för jag ska upp ganska tidigt imorgon och förhoppningsvis göra klart arbetet med Emma och Ida. Jag hoppas att ni haft en mysig kväll! Sov så gott godingar! ♥







Eftersom detta är min första lägenhet så har jag inte köpt eget julpynt än, men min fina mamma packade ner lite saker innan jag lämnade Malmö sist. Så tomten, ljuskransen och några olika kökshanddukar fick jag med mig! Så fort jag är ledig ska jag ut på jakt efter mer julpynt - måste ju ha fyra ljus som snart ska brinna fint varje söndag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback