Hårdträning

Hej! Nu har jag så mycket träningsvärk i kroppen att jag inte tänker sitta kvar på den här stolen. Jag tänker placera mig i soffan med duntofflorna på, duntäcket över och Top Model på TV. Därefter tänker jag ligga kvar en timme till för att njuta av Desperate Housewives.

Jag tränade med Emma idag också och efter en timme på crossmaskinen rann jag bokstavligt talat ner på golvet. När jag hämtat mig körde vi den vanliga rundan med medicinbollen till magövningarna, armarna, bröstmusklerna och lite annat smått och gott. Nu vet jag inte var jag ska ta vägen så ont jag har. GNÄLL!

Men jag har däremot hittat den perfekta motivationen för mig, till att orka mer och längre på maskinen. Jag tittar på Vännerbloopers på mobilen och när jag behöver tagga igång byter jag till Victoria Secret-showerna, med bland annat Justin Timberlake, Black Eyed Peas och andra med bra musik! Tiden går mycket fortare, musiken är peppande och modellerna får mig att vilja springa ett maratonlopp! Haha, nä men det funkar utmärkt.

:) Hoppas att ni haft en underbar dag! Imorgon går vi i skolan till 16 och sen ska jag hoppa in och jobba de sista timmarna, de behövde extrahjälp vid stängningen! Och seeen.. ska jag springa hem till Hanna och bänka mig i soffan för att sen se Grey's klockan nio. Sista avsnittet innan uppehållet! Längtar ihjäl mig!

Hörs sen, trevlig kväll! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback