Första dagen på jobbet!

Hej mina vänner!
Nu är jag hemma efter en intensiv dag på mitt nya jobb. Om ni missat det, så har jag precis fått en extratjänst på Gina Tricot. Det var riktigt roligt att jobba i deras butik, alla roliga kläder och trevliga kunder och dessutom går tiden väldigt fort för där finns alltid massor att göra! Jag stod mestadels i kassan idag så jag har fått lite mer kläm på datasystemet nu. När jag jobbade på Lundbergs i Malmö och i Lund hade vi vanliga kassor, men datasystemet är betydligt smidigare :)!

Vi ska helst arbeta i deras kläder så jag ska shoppa loss lite snart tänkte jag. Har byxor därifrån sen innan, massvis med jeans och så men lite blusar och koftor ska jag snarast införskaffa mig! KUL! :)

Idag körde jag på mina höga mörkblåa jeans, från Gina då såklart :P, och en svart transparent blus med linne under, fjäderörhänge och lite guldringar.




Nu blir det plugg i några timmar och sen ska jag hem till Hanna och mysa med Greys! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback