Finbesök från Malmö!

Ååååååh... nu är Grey's slut för denna höst. Nästa avsnitt är inte förrän till våren, hur ska vi kunna vänta?! Kvällens avsnitt var otroligt spännande, sorgligt, jobbigt och bara så BRA. Men åååååh - lång tid kvar!

Anyway, igår snackade jag med Kevin en lång stund och vi kom på att båda två är helt lediga i helgen, så det blev att spontanboka bussbiljetter till Jönköping och min man kommer till mig på fredagkväll! Det var så längesen nu och nästa gång jag kommer hem är den 23e december, så nu passar det utmärkt att få pussas lite!

Sov så gott mina vänner! Imorgonbitti är det tidig träning med Emma, sen hem och duscha och vid ett är det jobb som gäller. Imorgonkväll är det Idolmys med tjejerna! ♥

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback