En fantastisk dag med mamsi

img_8782 (MMS)

Hej kära ni! Nu har jag bäddat ner mig under ett duntäcke som jag fick av mamma idag. Det är första gången mamma är i min lägenhet och vi har haft en underbar dag. Jag måste börja med att berätta om min glädjerika morgon! Först hade vi seminarium imorse med opponeringen och alla i gruppen gjorde bra ifrån sig och blev godkända! Nu är kursen avslutad och vi kan andas ut. Strax därefter skulle jag möta upp mamsi på tågstationen och medan jag väntade ringde jag upp chefen på Gina Tricot nere på stan, där jag var på intervju i tisdags. Hon bad om ursäkt att hon inte ringt igår och berättade sen att jag hade fått jobbet! Jag skrek typ rakt ut av glädje och hon skrattade och välkomnade mig till Gina! Så nu har jag äntligen ett extrajobb som inte involverar sena kvällar och fylledrägg - skööönt! När mamma kom handlade vi med oss frallor hem och har myst i soffan hela dagen, kollat på Vänner, varit en sväng på stan, handlat en liten doppresent (nallen på bilden) till ett dop jag och Kevin ska på nästa söndag, och ikväll har vi sett en gammal film som jag missat! An officer and a gentleman med Richard Gere - fantastisk film! Inspelad -82. Älskar äldre filmer! Nu ska vi sova :) mamma får givetvis ta sängen så gosar jag ner mig på luftmadrassen med en filt underst och mitt nya varma duntäcke! Tack kära mamma för denna vettiga present - jag hade snart frusit ihjäl i min lägenhet annars. Sov gott vänner! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback