Behöver smakråd!

img_7104 (MMS)

Jag behöver verkligen smakråd! Jag har i nuläget blonderat hår, till och med ljusare än på den vänstra bilden. Den högra bilden är ifrån exakt ett år sedan när jag la i en toning på det solblekta håret till vänster. Jag har kommit underfund med att jag trivs i ljust hår MEN att jag är trött på att behöva bleka det var fjärde vecka då min riktiga hårfärg är så mycket mörkare. Så då undrar jag vad ni tycker passar mig bäst? Är verkligen mellan valet och kvalet! Ska till frisören på fredag och försöka göra något åt det men kan inte bestämma mig. Tänker mig att jag egentligen vill bli något mellanting, en snygg mörkblond nyans kanske. Men det får vi se på fredag..! Nu måste jag verkligen sova! Sleep tight <3


Kommentarer
mysan säger:

lika fin i båda gumman :)

2011-11-30 | 18:21:51
Bloggadress: http://valleedelarmes.blogg.se/
Alice säger:

Om jag hade varit du hade jag nog låtit det vara lite mörkare.. Slipper du störa dig på utväxten på ett tag iaf ;)

2011-11-30 | 22:40:54
Bloggadress: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback