Fullspäckat schema

Så, nu har jag lagt undan plugget för ikväll. Om en halvtimme har jag lovat mig själv att jag ska sova. I allafall blunda! Men jag har ju en tendens att somna så himla fort så det ska nog inte bli några problem :P Fråga Malin eller Kevin, haha. Har väl hänt ett par gånger att jag somnat under ett samtal både i telefon och i samma säng. Lite otrevlig är jag allt! Men nu ligger jag iallafall i sängen med datorn på magen och sover inte. Än..

Jag har ganska mycket framför mig de närmsta veckorna kom jag precis på. Det mesta är bra grejer dock! 

Fredag 6/5 - farmakologitenta som vi på kvällen firar på nya klubben Farfar
Måndag 9/5 - Vetenskaplig grundkurs börjar, sista kursen det här läsåret!
Lördag 14/5 - Förutom Elins bröllop :), så kommer Kevin hit. Pusskalas!
Onsdag 18/5 - Sista sittningen inför sommarn!
Lördag 21/5 - Läkemedelstenta och därefter BÅSTAD för att fira Fanny & Alex :)
Onsdag 1/6 - MOVING DAY! Jag flyttar till Åsenvägen och inviger min första egna lya
Lördag 4/6 - Malmö en snabbis, ska hjälpa till på Malins föräldrars 100-årsfest och fira dem!
Torsdag 9/6 - Emelie kommer till Jönköping och myser med mig i nya lyan ♥
Lördag 11/6 - Tenta i vetenskaplig grundkurs sen TENTAFEST.
Söndag 12/6 - Emelie och jag kör ner mot Malmö med en fullpackad resväska, för då är det sommarlov i nästan tre månader! Mamsi fyller år!

Och mellan allt detta roliga och tentande så ska jag givetvis hinna med tentaplugg, löpning (som jag längtat efter så länge nu!), flyttpackning och gärna en himla massa sol! ;) Men det fixar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback